Efterlyser blekmedel från USA!

Snart ska vi åka! Gud så kul det ska bli! jag är ju dock lite orolig för flygningen. Är ju första gången...och det är ju inte den korta turen heller. Vi tar USA med en gång =)
Baaaara 8 timmar. Jag trodde att flygplan var relativt tysta att resa med. Men jag fick veta att så inte är fallet. Var ju jäkligt dumt av mig att tro det. När man sitter emellan två gigantiska motorer, som bland annat ibland kan höras nere från marken. Varför skulle det då vara tystare att sitta mitt emellan dem =D  

Idag har jag letat upp adresserna till alla de butiker jag ska shoppa i...om jag hittar nått att shoppa vill säga. Men det ska väl inte bli så svårt. Under dagarna i New York kommer jag att vara the shopaholic among the shopaholics! =D

Butikerna jag måste till är: Forever 21, Victoria's secret, Banana republic, Marshalls, Ross Stores Inc. Har du några fler förslag på najsa butiker får du gärna komma med några =)

I USA ska det tydligen finns ett bra tandblekningsmedel. En behandling som inte kostar massor med pengar och man behöver inte gå till någon klinik eller till någon tandläkare. Det finns ju sådana i Sverige också men problemet är ju att de inte fungerar. Man har tryckt in massa äckligt smakande medel i munnen ett antal gånger under två veckors tid och hållt på och plågat sig. Men! Man har lika fula tänder efter behandlingen som innan. 
I USA tillåter de fler farliga medel (YAY!) som man inte tillåter här i försiktiga Sverige. För medlet säljs nämligen inte i Sverige. Nu kommer jag till det stora problemet. Jag vet inte vad det heter!! Vet du?! Snäääälla tala om för mig. I neeeed to have it! =)

Jag har Googlat massor,för det är vad man gör när det är något man måste ha reda på. Vad gjorde man innan google när man ville veta något som inte stod i någon encyclopedi. Hur som helst kom det upp flera olika märken man kunde köpa men hur vet jag vilket som det det som fungerar?  

Man kanske skulle botoxa sig också när man ändå är där =P
Neee så lågt ska jag inte gå =)        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0