Vet inte varför...men nu har jag skapat en igen

Jag vet inte riktigt varför jag skapat denna bloggen egentligen...Jag har åtskilliga gånger försökt skapa bloggar, men jag skriver aldrig i dem, finner aldrig nått som jag tycker är vettigt att skriva i min blogg. Då känns det ju jäkligt meningslöst att ha en, eller hur?

Men alla andra har ju bloggar!? Jag kan ju inte ha mindre att skriva om än alla andra har? Eller? Jag fyller väl inte mitt liv med så lite liv, att jag inte har något liv i livet att skriva om? Eller har jag det? I så fall vore det hemskt tragiskt. Jag måste överbevisa mig själv att jag har fyllt mitt liv med...nått. Såå...nu har jag i alla fall skapat en blogg IGEN.

Det är lugnt...den försvinner nog snart...som alla tidigare bloggar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0