Operation tjejkväll...skaffa vänner...

Har bestämt mig för att sluta gnälla och ta tag i saken med egna händer istället. är man ensam får man skaffa sig vänner. Och hoppar inte folk på en och frågar om de får bli vän med en, för att man ser så jädrans cool ut, så får man hoppa på folket istället!

Det var nyår och jag var lite dragen. Nyår firades med pojkens kompisar, med mat som jag lagat (det blev en succé...eller också inbillar jag mig att det blev det). Så kom jag på den briljanta idén. Eller sbarare kom jag först på en fråga till tjejerna? 

Brukar ni umgås tillammans utan killarna någon gång (och jag inte får vara med) eller är det så att alla träffas i ett gäng hela tiden? Neee, vi brukar inte umgås tillsammans, killarna är med. Jaha!? (min egentlige reaktion; What!!? Why!!? (killarna är jättetrevliga, men ibland måste tjejer få umgås i enrum...ni vet)) Så jag tänkte...här måste vi styra upp nått, plus att man kanske få några vänner på köpet. Vi är ju redan bekanta men vi umgås ju inte frekvent med varandra. Det var då jag fick min kick-as idé! Killarna ska samlas och spela tv-spel ochj klia sig på pungen eller vad de nu gör när de samlas. Tjejerna ska käka mat och sedan gå ut och skaka rumpa =)   

Det ska bli såååå roligt tycker jag =)
Älskar att dansa =D

Kommentarer
Postat av: Puffkollegan

YOU GO GIRL;-)LOVE YA!!!!

2009-01-09 @ 23:07:29
Postat av: Lo

Jag vill OXÅ vara med!

2009-01-13 @ 14:19:43
URL: http://killmydarling.blogspot.com
Postat av: Nica

Jag lovar att ska bjuda dig också nästa gång Lo. Så får du också vara med och sjunga. Det dröjer nog inte länge till nästa gång. Ska bara köpa lite fler låtar =)

2009-01-14 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0